Pijn of Spoed?

Niets zo vervelend als pijn. Maar niet alle klachten en problemen vallen onder de noemer spoedgeval. Zo zijn uitgevallen vullingen, losse (nood-)kronen of -bruggen geen spoedgevallen. Onze assistentes zullen u op zo kort mogelijke termijn (meestal diezelfde dag) een afspraak geven. De spoedgevallendienst is uitsluitend bedoeld voor patienten met zeer ernstige klachten die redelijkerwijs niet tot de volgende werkdag of tot na het weekend kunnen wachten.

Wanneer bent u een spoedgeval?

Onhoudbare kiespijn, een uitgeslagen of losse tand en een nabloeding na tandheelkundige behandeling vallen onder de spoedgevallen. Voor onze eigen patiënten geldt dat u altijd diezelfde dag wordt geholpen. U kunt het beste zo snel mogelijk bellen om een afspraak te maken.

Aspraak maken voor een spoedgeval

Bij acute pijn of andere spoedgevallen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u naar 0570-657373.

Buiten onze reguliere openingstijden en in het weekend (zaterdag en zondag) werken wij voor de spoedgevallendienst samen met Dental365 Spoed Tandartsen Deventer. Voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u zich wenden tot Dental365 Deventer op tel: 085 – 0189466.

Dental365 Spoed Tandarts Deventer
Adres: Brinkgreverweg 5, 7413 AA Deventer
Volg de borden Dental365 / Tandartsen Centrum Deventer (TCD). In het gebouw neemt u de lift naar de 5de verdieping.

Dental365 heeft naast de vestiging in Deventer, ook vestigingen in Rotterdam, Amsterdam, Gouda, Den Haag, Dordrecht en Ede-Wageningen. Binnenkort ook in Apeldoorn en Breda.

Mocht een andere locatie u op dat moment beter uitkomen dan kunt u aan de telefoon uw voorkeur aangeven. Dental365 kan dan, mits mogelijk, samen met u kijken welke locatie voor u de meest geschikte is. Voor meer informatie over de spoeddienst kunt u ook kijken op hun website Dental365.nl.